naj bo že konec..

Tudi prevajat se mi ne da.. v glavnem.. zbolela sem.. zato ni nič prispevkov :)
naj bi bila pljučnica, glede glavobola upamo da ni kaj od klopov (meningitis baje ni ker imam mehek vrat :D), kri že dala.. morala jo bom še enkrat :( joj kako sovražim dajati kri :(
in ja.. smilim se sama sebi :D zdi se mi, da je vsako leto, ko si bolan težje..
včasih sem bila vesela, ker ni bilo treba v šolo, sedaj pa čisto izmučena ležim v sobi.. no, vsaj knjige lahko berem (brebrala digitalno trdnjavo v dnevu in pol, Imenovali so jo Dvoje src pa sem na polovici.. :S ) AMPAK če pa stojim me nenormalno boli glava.. svašta.. no vsaj sama s sabo preživljam veliko kvalitetnega časa(mišljeno ironično)
btw, celo leto sem čakala da pride damjan murko v naše kraje, sedaj ga bom šla pa lahko samo za pol ure pogledat :( kaj bo šlo še narobe..