vesele praznike



Evo, naši letošnji pirhi :) Škoda, ker rumene barve ni bilo več v trgovini, ker mi je najlepša + na živce mi gre, da se ena jajca bolj obarvajo kot druga (še posebej pri rdeči barvi :S) + na živce mi gre, ker sem jih delala brez rokavic in imam sedaj vse modre roke.
Drugače pa, ne vem zakaj je pri vseh hišah taka panika okoli Velike noči. Nujno pred prazniki vsa okna pomiti, "nujno" speči potico, "nujno" pripraviti to in ono.. Vedno je nekaj in potem vsi pozabijo smisel vsega - da bi se malo spočili. Pojdite raje za dva dni v terme, kot pa da doma besno pospravljate, nosite jogije na balkon,... In to ni samo pri nas. Vsaka prijateljica mi razlaga, kako se doma samo kregajo okoli praznikov.. No, saj bo mimo.. Jezna sem :D

Drugače pa: vesele praznike vsem, da bi se čimbolj sprostili in si vzeli čas zase in da ne bi šele po praznikih dojeli, da ste samo delali in da morate sedaj nazaj na faks / v službo,...